Sunday 2 October 2011

Aku Putus Asa

Hari demi hari aku melihat dirimu. Kadang2 aku rasa marah sgt bila dia langsung tak pandang aku. Hari makin hari lagi aku lihat dirinya. Tapi perasaan aku bertukar menjadi benci kerna aku tahu si dia mungkin sudah berpunya. Aku jatuh hati padanya sejak Semester 1 lagi. Tapi aku hanya mampu pendam perasaan aku yang sebenar. Aku cuba mendekatinya. Cuba utk kenal rapat dengannya. Tapi aku tak pernah ada peluang langsung utk bersemuka dan berbual dengan dia. Dia tak pernah nampak aku. Mungkin aku tak pernah wujud dalam hidupnya. Aku sedar aku ni bukan siapa2 utk dia. Aku bertekad utk berhenti mengejarnya dan menghampirinya. Aku tak pandang langsung muka dia sejak dari hari tu. Mungkin Allah s.w.t telah tetapkan aku bukan untuknya.

0 comments:

Post a Comment